FRÅGESTUND AVSLUTAD!

✫ Här kommer era frågor ✫

1. Hur kan du vara med på alla modevisningar, eller vara med och styla är det din skola som ordnar det eller är det för att du är så söt.? :)
✫ svar: Det är vi som går stylist på plusgymnasiet som har våra egna modevisningar, bara för att visa upp lite vad vi håller på med inom stylist. Ibland stylar vi och ibland är det vi själva som är modellerna. Det är riktigt roligt att ha massa olika modevisningar.

2. Varför får inte åskådarna några svar på deras frågor? Det är väl en frågestund?!
✫ svar: Ni kanske inte läser min blogg tillräckligt då, för jag skrev att jag svarar på frågorna på söndag!

3. Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
✫ svar: Jag läser faktiskt inte hennes blogg. Men det kanske är värt och göra de..

4. Har du fått mac datan ifrån din skola?
✫ svar: Yeeah, och den är kanon!

5. Har du någon gång funderat på att gå någon annan linje än stylist?
✫ svar: Jag valde mellan bygg och stylist. Verkligen två olika inriktningar va ;) Men jag gillar att hålla på med ”bygg”. Har alltid gjort det. Tycker om måleri, snickeri och annat. Men sen kom då stylist och jag fastnade verkligen för den linjen när jag hörde allt om plusgymnasiet. Stört trivs! Men bygg va andra valet, så jag skulle hamnat där ifall inte stylist fanns.

6. Har du någon aning om hur Hanna Byman har fått tag på jobb utomlands, som nu fick hon ett jobb i Cypern .?
✫ svar: Jag tycker du ska fråga henne istället. Http://HannaByman.blogg.se

7. Är stylist på plusgymnasiet en bra linje?
✫ svar: Jag tycker det är en jätte bra linje. Det beror la lite på vad man vill uppnå sen, men det som vi håller på med är det jag tycker om att göra. Styla någon på alla slags möjliga sätt. Den har mycket att komma med. Vi får ju vara med om mycket och testa på massa olika grejer.

8. Jag undrar vart du köpt din keps?
✫ svar: Beror på vilken du menar..

1. Lager 157/T-shirt shoppen
2. Carlings
3. Rut m.f (göteborg)
4. Turki
5. Fått av Macke

FAVORITERNA!

9. Hur många har du haft sex med?
✫ svar: två, plus hanna byman ;)

10. Har du några sköna tips till din oerhört heta stil och utséende?. jag vill ha miljoner av tips från dig nu! :)
✫ svar: Jävla skön Anonym! Tack snälla.. men jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Jag har en väldigt olik stil. Jag älskar alla slags stilar. Det jag älskar är att det ska vara slappt och luftigt. Stor t-shirt och gärna tajta jeans, eller baggie. Stor luvtröja, det är stil! Men älskar även små söta klänningar, blusar och spets stuffs. Man klärs i allt! (nästan).. Om ni har några tips, skriv gärna! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Går du på plus i Göteborg? :)

2010-08-01 @ 23:08:39
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: hanni

svar: Nej jag går plus i Jönköping

2010-08-01 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0