Lördag/18-års fest/rixfm

Kvällen började bra hos simon tycker jag. Mycket gott folk! Planerna var att da ner mot stan till rixfm, och jag skulle vidare på 18-års fest. Men jag åkte dit och hälsade på alla typ, sen stannade jag inte länge, men trevligt vart det en stund. Drog in mot stan sen och träffade en massa folk där inne. Mycket trevligt =)

fast vi stack hem sen när slagsmålet började, en massa utlänningar på en stackas kille?! fyfan va lågt.. Mådde skit sen påväg hem för jag fick ett slag i huvuvdet av en, vilket inte var meningar tror ja, men det kändes ändå. Farsan kom och hämtade mej i huskvarna. Sen har min natt varit tillbringad på toan typ. spytt hela natten p.g.a smällen.

Bilder från början av kvällen!

Olle, G

Maxi, jag, björn & elin

Björnan

lisa, anton, g, maxi, sebbe, elin, jag & challan

anton, lisa(happysmile) & sebbe

lisa, anton & maxi

Qimmen

folk

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0