Övning inför balen

Har ju haft baltjejorna här idag. Syrran och Jossan. Det var svårt och se vad som blev bäst först, men vi testade och tesade. Men syrran blev jätte nöjd i slutet när hon fick sin nartulia look. det vart inte för mycker, eller för lite. Jätte snyggt blev det på henne. Jossan ska jag göra mer på, på onsdag när hon väl ska gå sin bal. Men hon ska ungefär ha samma typ fast lite annolundare tror ja.

Dom kommer bli sjukt snygga :)


Min älskade syster
På ena ögat har hon mascara och andra inte. Därför ser det ojämt ut! Och där är verkligen inte sminkningen klar!

Kommentarer
Postat av: amanda bastiaans

Hej!

Jag måste bara ställa en fråga.

Jag ska börja på stylist som ska öppna i skövde nu till hösten.

och kollade igenom din blogg nu, och det verkar som att det är rätt chill? är det det? Och vadå, fick du sätta i extensions gratis på skolan?! det verkar ju som värsta himmelriket? Kan du inte berätta lite om hur schemat ser ut och vad ni får göra osv? :D kram

2010-07-12 @ 01:25:08
URL: http://amandabastiaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0