Riktigt bra fredag än så länge..

Efter skolan åkte jag, moa och emelie ner till Coffe house by George. himla gott väder och sitta ute på juneporten ;) drog hem efter nån timme, gick förbi huskvarnas marknad en snabbis men det vart ingenting åh ha! väntade sen på att mamma skulle sluta jobba. Åkte snabbt förbi morfar för att hämta tessie, sen hemåt.

Min feriepraktik ringde mej idag(efterlängtat). Trodde dom sket i mej, men det gjorde dom inte. Dock fick jag inte det jag ville ha egentligen. Hamnade istället på ett dagis i lekeryd. 3 veckor - 3600:- alltid nått!

Sen ringde söta Nada från Saint Tropez och hade en god nyhet. Jag ska börja jobba i butiken redan på måndag. Vi är ändå lediga då, så det är ju perfekt. Sen ska jag jobba den 28/5, en fredag! (jönköpingsmarknad) åh fan va kul att hon ringde! :D hur glad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0