Torsdagkväll och fredagmorgon

Efter serveringen på kvällen kom bruschan och hämtade oss. Skjutsade mej till danne, och där var elin,jocke,johan, "sousou". Blev mest bara chill för jag var så jäkla trött efter att jobbat 5 timmar ;). Plus att ja knappt sov nånting inatt. Men det var trevligt ändå. Elins syrra kom och hämtade oss vid tolv eller va klockan nu var. Vi käkade lite hos elin sen stack vi till johan. Men det var ju inte värt de... Kvällen slutade hos elin i hennes säng, Zzzz!

Vaknade upp hos min baby elin. Hon skulle dra till stan och jag skulle hem. livija kom på morgonen också. Jag väntade på bruschan medans dom tog bussen till stan. Sen tog jag det mest lugnt under dagen!


Zzzz..

go brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0