Uppdate mån.tis


LEDIG! Åkte tidigt mot stan för jag skulle (jobba kan man inte säga riktgit) men få lite tider. Har ju fått jobb på Saint Tropez inne i stan, vilket är sjukt roligt. Det är bara tacka sin bästa vän sebbe, för det var han som fixade det åt mej. PUSS PÅ DEJ! så jag var där ett tag och pratade med Nada, och fick mina tider och lite fakta om på fredag.

jag ringde emma direkt efter för att ta en fika med henne. Lisa kom senare sen också. Björn och grabbsen kom förbi en sväng och satte sej, senare sen kom axelsson och dom.. efter att dom hade stuckit kom tillslut Pezoon & adam. mycket trevligt=) JAAA! jag vet, ja fikar varje dag! de är ju livet..

Lite fikabilder!

Emmaliven

Björnan

grabbs

Söta brudar

Adam & Lisa

Pézoon




Haft stylist idag i skolan! Det är inte lång tid kvar nu, så vi passade på att göra klart vårat förvandlingsprojekt, dom som inte är klara(vi exempelvis) gör det på tordag! Sen städade vi hela salongen idag för att det ska se redigt ut när vi drar sommarlovet. Sen fick man göra klart lite extra arbete man ligger efter i. Lite små seg dag.

Jag åkte faktiskt inte till stan efter skolan.. wow! =) åkte direkt hem. Kollade film och tjötade med tina & syrran lite, sen har jag bara luggit kvar tills nu. har också pluggat lite samhäll. Ska ha redovisning imorgon. *suck*. Nu tänkte jag dra ut och lira lite streethockey med bruschi.. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

förvandling*

2010-05-25 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0