Walpurgis night is overrated

Det blev en sväng på stan med bästa elin i fredags. Pengarna var ju på ingång, vilket jag längtat efter!! Så det blev lite shopping iaf. Ville hitta något till att ha på mej i helgen. Och det gjorde jag ju också. Tog en mysig fika på Coffe House By George. Riktgit trevligt! Åkte sedan till elin och tog det lungt. Jag mådde sjukt dåligt på vägen dit, höll på att spy i bussfan, men saken var nog den att jag käkat för lite.. men mådde genast bättre efter att käka hos elin :)



Elin mamma skjutsade oss till mej senare på kvällen. Gjorde oss i ordning lite smått sådära, sen stack vi ner till Fredrik i huskvarna. Där var också allec och malm. Efter någon timme mötte jag upp sebbe, sen stack vi till tole, och där var massa grabbs. Kvällen slutade med att härja runt i huskvarna. Sov hos tolee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0