HUNDAKUTEN

Ey, om ni tappar bort era hundar ring mej eller syrran för vi ger oss ut och letar!!! NOT...

Asså när vi åkte hem idag från stan så såg vi en ensam hund uppe vid oss, tänkte vafan har han ingen ägare stackarn. Sen lite längre ner på gatan såg vi en gammal vilsen gubbe så jag gick ut och frågade om han hade tappat bort sin hund och självklart säger han Ja det har ja. Jag satte mej i bilen igen och vi åkte iväg och skulle få tag i den där hundjäveln. Vi kom till konsum och då såg vi han springa där, jag flög ut ur bilen och började jaga den. men jävlar va jag fick springa efter honom och jolie åkte bakom, hahah såg säkert sjukt galet ut men jag gav mej aldrig. jag ville få tag i hundfanskapet för gubbens skull.

Men gav upp efter ett tag då den spang in i skogen och där kan man ju inte köra med bil så hoppade ja in och vi körde iväg. Kom till korset och såg gubben med sin hund.! haha som vi fick kämpa medans gubben inte gjorde nånting och endå fick tillbaka honom! yeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0