Dålig update!

I know, I know!

Ibland orkar man bara inte lägga tid på bloggen, tyvärr! man har ju ett liv och leva också :) nee men jag har varit lite dålig nu på sistone. Ska väl försöka updatera ännu mer.

Min helg har varit både bra och dålig kan man säga. Tatt det rätt lungt. I fredagskväll var vi ute i habo och umgicks med våra släktingar. Firat Amanda som fyllt år. Så det var jätte trevligt att åka dit, Var ju så längesen man såg dom. Senare sen på kvällen skjutsade Jolie mej till Torpa där macke & älsklingen var. Kollade film sen drog vi till en random "krökfest"!, trevligt som fan att träffa hans polare.

Lördags sov jag och älsklingen länge. Ingen hade ork att gå upp, sen gjorde hans mammi en mysig frukost till oss. :) så söt är hon! På kvällen sen åkte jag, syrran och mammi till kinnarps och kollade en musikal. GREAS! Hur bra som helst verkligen!


Marie Serneholt som spelar Sandy Olsen, Sebastian Karlsson som spelar Danny Zuko

Efter musikalen drog jag till egnahem på fest, eller aa. när ja kom dit hade alla typ dratt, för ja va lite sen! men jag fick iaf träffa koffe,dahle & grabben :) as nice! Kvällen slutade väl sådär bra.. bara skit typ!

Och idag har jag varit nere hos min fina faster och mange och deras lilla troll! dom har också gift sej, så otroligt roligt för dom, är glad för deras skull!

Men vi hörs senare sen! Shuubre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0