du vet... livet!

Tjenaa!, det var ett jävla tag sen,(känds de som)! Hoppas allting är bra med er allihopa! Själv mår ja fint, riktigt fint måste jag säga! Har de bästa vännerna, finaste pojkvän och skolan går kanon och allting flyter på! :)


Har spenderat min helg med Frida älsklingen! ♥
I fredags peppade vi till hemma hos mej först, hände inte alls för mycket alltså, men endå, åkte sedan till stan med einar,koffe,dahle och grabben. Träffade min baby,rickard,hall och macke typ. Och grejen va att vi gjorde fan ingenting, skulle på en fest egentligen men det blev inte så. Slutade med att jag och tutten åkte hem till honom och myste.

I lördags hände inte mycket där heller. Va nere hos grabben med lite folk och frida såklart ;), kollade hockeyn, sen drog jag och tutten hem till mej och myste ;) haha

Och i söndags drog vi ner till streetplan där biker grabbsen hänger!


En gammal bild på mej & älskade Einar! förjävla go vän asså :D


Så det har inte hänt så jäkla mycket faktiskt, rätt lungt just nu! men endå är allting så bra!
Har också hunnit beställa lite stuffs :) en jacka som förhoppningsvis blir min imorgon och ringar från Tyras kommer och lite andra saker jag fixat. As nice! :)


Shuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du köpt för jacka ? :) och vilka ringar :D

2010-10-19 @ 19:20:55
Postat av: agnes

min bild :D:D:D

2010-10-21 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0