LÖRDAG, CHILL!




TjenaaaaTjenaa!

Finaste kvällen igår med polarna i göteborg! ooh vill tillbaka! Kom hem ungefär vid halv 2. sen kom min baby hem till mej vid två tiden. Myste och gossade ner oss i sängen.

Och idag har vi inte gjort ett skit, bara tatt det lungt med andra ord. Men det är fan inte fel det heller måste jag säga! Tråkig lördagkväll.. fast huvudsaken va den att jag träffade Frida. och det var allt värt! Drog ner till henne vid åtta. då var koffe,dahle och grabben där också, kollade sista av hockeyn. Gott att dom tog hem det idag hv71!

Drog sen upp till en "fest" på berget. drog nästan lika fort. så det har vatt mycket lugnt idag! skön de..

Kvälle slutade med att jag frida satt vid mjölkafållan och snackade lite. Hoppas ni haft en goare lördag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0