UNDERBAR HELG!

Fredags spenderade jag min dag/kväll med frida kleasson, gosunge till kompis. Blev shopping och fika på a6:an sen på kvällen drog vi och mötte koffe,dale och grabben. Sen drog vi ner till någon random fest i huskvarna. Ingen höjdare kan man säga, så vi tog första bästa ettan till stan för att träffa Tutten & macke. Trevligt som fan! :)

Lördags umgicks jag med syrran på morgonen. Gick en promenad sen solade vi. Sen vid 2 tiden åkte jag till tutten innan ja skulle på O'learys med hanna och viktor. Och det vart förjävla trevligt där. Träffade P.S som jobbade i baren. sen annat trevligt folk!

Närmade kvällen åkte jag upp till frida & koffe som var på 30-års fest(fridas kusin som fyllde år). Jävligt roligt måste jag säga! Måste säga att "vuxenfest" är nästan lika kul som våra fester. Fulla gubbar är inte helt fel, så jäkla roliga! Plus att frida gumman blev dock lite för FULL! ;) haha. Tutten kom upp också en sväng, sen drog vi hem till mej och hade en underbar natt!

Söndag har varit slapp!!, har bara luggit i sängen och myst med pojken min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0