BRA HELG, MED BÄSTA FOLK!

Söndags slapp!

Har inte gjort alls för mycket idag. Vaknade och orkade inte gå upp från sängen, så jag satte på Prison Break på datan och kollade några avsnitt. det är aldrig fel! Sen har jag och Joliie varit hos Malin & Mange och lille prinsen Matheo. Fikade och tjötade massa med dom.

Sen åkte vi hem och gjorde kvällsfrulle. Planerna va ikväll att vi skulle mysa men syrran drog till broder(hennes kille), så ja fick sitta själv och kolla film. Men macke, min granne kom in en sväng innan.

Nu ska jag kolla några mer avsnitt av PB :) Puss & Kram


Sexigaste man enligt mej vill ja lova!.. Jag föredrar ju killar med snagg och tatueringar! =)


Vill också tacka alla fina människor för en bra helg, de som va me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0