Dålig uppdate!

Tjenare Tjenare allihopa! =)

Kan ju lätt hålla med om en dålig uppdate här på sidan alltså. Det har varit samma tråkiga bild nu det senaste, ingenting nytt. Så sorry! Men jag ska bara berätta väldigt kort om dagen.

Hade två lektioner idag. Började först med en seg engelska lektion på en timme. Gick väl rätt snabbt endå, så det va jätte skönt. Sen en ännu segare religions lektion på typ 80 minuter. fyfan! Man försökte verkligen hänga med, men svårt vart det! Men hade lunch efter det sen slutade vi!

Åkte direkt ner till stan för att vänta er brudarna för att fika, men dom slutade runt 3. Så satt med ronja,lotta och nellie sålänge. men det va lika jävla trevligt det. sen kom en hel del och satte sej! Sjukt nice! Satt från kl.12:00 till 17:20 haha! :) min vardag!.. Träffade grabbarna en liten stund innan jag stack hem.

Sen blev det kaffe och god kvällsmat hos min andrafamilj! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0