FREDAGKVÄLLEN HOS MEJ

JAG ÄLSKAR MINA POLARE. DOM SOM GÖR MINA DAGAR! MYCKET FIN KVÄLL ♥


Jag och sötaste Frida

Alltid så jävla kul med den tjejen!

Zigge Johan Koffe och Frida :)

Grabben & Fisk :)

Alla vill ha första bästa plats framför tv:n för att koffe är med på nyheterna, haha

Älgen koffe, jag(banani) och Dale :)

The girl next door, Jag och Koffe

haha, det slog till på Koffe efter jägern ;)

söta Måns, Dale och Koffe

Showtime :)

....

Bert, Grabben och Dale slaggade hos mej. Vi sov fyra i en stor säng men det va trångt endå, fast mysigt! Som ni också ser har Grabben och Dale snaggat sej. Plus Zigge som också gjorde det. Jag fick dom till de. underbart!

Blev inte mycket sömn den natten kan ja ju tala om, men go kväll som vanligt när man umgås med dessa människor.. blev rätt tungt tillslut, ligger ju helt sletna här i sängen. Tack för en förhimla go kväll! Robban var så stolt över sin kvällsbonge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0