Min Onsdag!

Ingen tagg alls inför denna dagen. Visst vi slutade tidigt vilket är underbart! men hade också ett fet prov på Judendomen sista lektionen. Övade lite smått igårkväll, men tyckte det gick rätt så bra endå faktiskt. Om man hänger med på lektionern så klarar mej sej! Annars har dagen varit bra som fan!

Åkte direkt ner till stan och träffade Issa baby. Tog en snabbfika om man nu kan kalla det så, en cola blev de :) satt inte alls lite länge som man brukar(4-5 timmar)!. Jag och issa träffade grabbarna senare sen. Drog till zinken, lirade boll,tjatade och larvade oss. Sen spenderade jag kvällen med finaFrida! underbart!


Pea, Frida och Fisk :)

Fisk och Robban :)


Jag och frida baby tog det soft vid stranden på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0