"Palla Trycket"



Tjaaa alla söta fan!

Idag har det vart en jobbig dag i skolan. Jag vet inte varför faktiskt. Men att se en vän må så dåligt gör en inte taggad. Jobbigt att se sin tjejkompis få så mycket skit av patetiska folk som finns i omgivningen! Är där för henne även att man inte umgås varje dag kanske men det ska hon veta att jag är! Lotta ♥

Sen har jag bara varit allmänt lam och keff. Åkte till banken direkt efter skolan för att beställa nytt kort eftersom ja fick fucking "blackout" på min kod. så det blev ju självklart spärrat, men det fixade ja idag. Kände mej rätt naken utan mitt kontokort. Sen åkte ja hem och inte gjorde nånting. Träffade frida baby senare sen på eftermiddagen, och har umgåts med henne hela kvällen. så underbart!

Nu ska ja kolla prison break och mysa! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: fridii

jag älskar dig, det bara är så

2010-09-20 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0