Söndag; att det är!

En dag man bara ligger kvar i sängen och inte gör någonting =), visst äre så?!..

Ne men jag vaknade upp brevid min goa kompis petter, för han orkade inte cykla hem igår när det var 2 grader ute och mitt i natten. Förstår ja, så har slaggade hos mej. Hade lite folk här igår eller mest chill. satt på balkongen och tjötade sen va vi inne och spelade kort och sånt. Rätt sent och lugnt blev de!

Idag har jag inte gjort nånting som sagt, åkte ner och mötte upp söta frida, sen drog vi till zinken där de andra grabbarna va. Stannade dock inte länge innan ja drog hem och pluggade. har ju en hel hög att fixa!


Ligger i min säng med Johan's gosiga tröja som luktar honom! =) mys somfan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0