Torsdag Stylist, - en bra dag i salongen!

Tjenaa! Äntligen har jag tillgång till internet =)

Vi började dagen med Idrott inne i stan. Vi var på Friskis & Svettis, dock hade vi ingen lärare så det blev rätt segt eftersom han skulle visa maskin för maskin. Och hur man tränar och blablabla... Men vi körde vårat race.

Sen vid 12:00 började vi lektionen i våran Salong. Vi övar ju inför kunder hela hela tiden, vilket är skit bra! Så vi jobbar på varann och övar allt från schampoo-nering, ansiktsbehandling, nagelbehandling,styling och frisyrer. Denna dagen går vi till kl. 18:00 men vi får gå lite som vi vill. Bara man gör det som ska göras. Jag tänkte också passa på att svara på två frågor som många ställer.

När öppnar eran Salong?!
Svar: Vi har inte riktigt bestämt när den öppnar men så fort vi känner oss säkra och verkligen känner att vi kan ta kunder så sätter vi igång. Och det är så snart som möjligt kan jag tro!

Vad kostar det att komma dit och bli stylad?!
Svar: Ni kan vara med på att vi tar halva priset än vad andra salonger tar. Så ungefär runt 150-200:-

Jag hoppas på att vi öppnar inom kort! =)



Efter jag är klar här snart, så drar jag upp till Tutten och umgås lite med honom innan jag dra till min dans ikväll. Ingen idé att jag drar hem. Sen blir det hockey ikväll.

Hörs senare sen! pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

- låter ju härligt!

2010-09-30 @ 17:00:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-30 @ 17:12:24
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Ha en fin kväll! :) KRAM

2010-09-30 @ 17:13:13
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0