BRUNA LINSER




Va tycks mina fina läsare? ;)

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Jag anser inte att tjejer med en ljus hårfärg ska ha mörka linser. Ser inte naturligt ut för fem öre. Även om alldeles för mörka linser, rätt enkelt skär sig för tjejer med mörkt hår också.



Naturliga ögonfärger är alltid bäst :) Speciellt om man är blond och har blå ögon!

2011-08-10 @ 12:57:00
URL: http://joakimforsberg.se
Postat av: hanni

Svar: Du har helt rätt! Det ser faktiskt inte naturligt ut det kan ja hålla med om! men det är så roligt att göra en liten förändring ibland :)



Ja tycker om blond med mörka ögon, tycker det är rätt charmigt! :)

2011-08-10 @ 15:50:48
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Det är alltid välkommet att göra förändringar. Om man ser det så här, så skadar det aldrig att testa. Funkar det så funkar det. Men stilmässigt, så går det helt bort för min del.



Jag röstar för blont hår och blåa ögon :)

2011-08-12 @ 12:29:13
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0