1 februari 2011

Hejsan!

hoppas verkligen allting är bra med er allihopa! Jag blir bara sämre och sämre och det är skit jobbigt. Ont i hela kroppen.

Imorgon har vi en rolig kväll på salongen det jag berättade tidigare på bloggen om mingelkvällen. Den börjar kl.19:00 så ni som vill och är nyfikna på hur det ser ut på våran salong, kom dit! De bjuder på champange och nått ätbart och det kommer nog bli jätte trevligt, mycket folk kan jag tänka mig. Efter kvällen är slut så fortsätter det till Jensen Bofhous, hela klassen ska ut och käka. Jag missar hela kvällen! :(


Kommentarer
Postat av: Lina vaim

Krya på dig tjejen! Det kommer fler tillfällen :) Puss

2011-02-02 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0