Mår som en överkörd kråka på E4an

Hejsan på er!

Gårkvällen var hyfsad bra. Krök med finaste brudar hemma hos mej. Sen vidare mot min vän sebbe. Och träffa allt folk är ju alltid lika underbart och stämning var det absolut men senare sen under kvällen fram mot 12slaget, eller det var la efter de som allting hände. Shet.. Tänker inte nämna namn men det blev bråk mellan två stycken och det gjorde att en av dom fick en glas flaska i huvudet och blödde. sen var det två tjejer som fick kraftig näseblod, och det låg glas överallt, hallen, toan köket. Allting i slutet var bara kaos. Mådde inte jätte bra när jag kom hem. Min pojk väntade på mej hemma och hjälpte också mej på kvällen. så söt!

Men annars var min födelsedag rätt bra faktiskt!

Bilder från förkröket med tjejorna kommer! Och tack för fin present, haha :D


Jag och min pärla vaknade 15:40 idag, sov som grisar hela tiden :)
Har bara legat i sängen och degat. Imorgon kommer släkten och fira mej. himla trevligt!





Nu ska vi mysa ner oss och kolla film, sen sova. Puss & natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0