Frågestunden Avslutad



Kan inte du berätta lite om mina närmsta vänner? Finns en del som är närmre än andra, men dom närmaste jag umgås med är dom jag alltid ha roligt med, dom man trivs med och dom jag litar på. Sen finns de så många andra som är helt underbara. Min bästis är min syster!!

Vart fick du jobb någonstans? Jag var på jobbintervju på Elmia och fick jobbet. Helger, kvällar och vardagar. Resturang avdelningen.

Hur kommer man till eran Salong, vilken hållsplats går man av på osv.? Våran salong ligger ju på Östra storgatan mellan stan och cigarren. Du hoppar av vid biblioteket och gå bara rakt upp mot gammlateatern.

Tjänar du pengar på din blogg? Inte just nu..

Berätta hur du träffade din pojkvän? Lite roligt faktiskt. Jag var me mina grabbar i Betongen i sommras. Och då träffade ja en polare och hans bror. Tyckte han hade as skön stil så ja kollade in han på facebook, kollade hans bilder och såg en bild på Han och Tim då, addade tim och på så sätt gick det som det gick. Nu är han min lilla Bitch ;)



Vart någonstans dansade du reggaeton? gör du det fortfarande, kan du inte berätta om det? kostnad osv.. Jag har dansat Reggaeton i 2 år och det gjorde jag på medborgaskolan i Jönköping. Reggaeton är något jag verkligen älskade. det var så jävla skönt att bara komma dit och shaka av sig, glömma allt annat skit och bara fokusera på dansen. Sexig och rörlig dans kan man väl säga, mycket höft,rumpa och bröst. Dansar inte längre men ska nog anmäla mig nu till våren. Jag ser att dom höjt priset nu och det kostar 1040:- för 14 tillfällen, dvs. 14 timmar.

Hur länge har du och tim vart tillsammans? Den 4 april har vi varit tillsammans ett halv år! :*

Säg en bra & en dålig egenskap hos dig! Bra egenskap: att väl att jag är social och den dåliga: haha jag har ju mina humörsvägningar.

Hur länge har du sparat ditt hår? Haha, så länge jag levt. Slutat med fön och plattång så nu har det faktiskt växt rätt mycket om man jämför med innan.

Hur många gånger är du i salongen varje vecka? Jag är där en gång i veckan.

Brukar du göra naglar regelbundet? Den gången jag gör naglar är på slaongen, men ska senare sen köpa hem prylar och göra på egen hand.

Du skrev att man fick välja mellan fransk manikyr eller genomskinligt, har ni inte så man kan få färg? Det finns vita och genomskinliga tippar med självklart kan vi ju måla dom i färg

Gillar du godis eller glass mest? Godis helt klart.

Vilken sko storlek har du? Jag har 39,40.

Hur gammal är du? Fyller 18 den 31 december, Nyår!

Vad pluggar du till? Jag pluggar till Stylist på Plusgymnasiet

Kan inte du visa några av dina skisser? Klicka här så kommer du till en del av mina skisser.

Hur många modevisningar har du gått? En i rådhusparken och en för Lions. Ska snart gå för en modevisning till ;)

Är du mest lik din mamma eller pappa? Jag är lik min pappa, har alltid varit!

Bild på pappa och mig när vi är små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0