Tonight's style



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tröja! från? :)

2011-03-18 @ 23:11:22
Postat av: Anonym

är du rasist? Eller umgås du bara med dom

2011-03-19 @ 13:51:01
Postat av: hanni

svar:

- tack! tröjan köpt från JC

- antar att du menar Mange"chefen" och dom.. Jag har ju mina åsikter!

2011-03-19 @ 14:09:58
Postat av: Anonym

och vilka är dom...? Fan va du har förändrats, från en gullig tjej som inte vill nån ngt ont till en tjej som blivit påverkad av massa rasister o åker volvo haha, jag gick på ad innan :)

2011-03-20 @ 13:17:56
Postat av: hanni

Svar: Jag är fortfarande en gullig tjej som inte vill nån något ;) man kan inte leva kvar i de hela tiden, man förändrats. Det var snart tre år sen jag gick på ad.. Oh vad spelar de för roll om jag åker volvo haha skiter ja fan i, mina kompis ändå :)

2011-03-20 @ 13:47:13
Postat av: Anonym

du har blivit påverkad av dom du umgås med. "rasister" som en del av dom inte vågar stå för sina åsikter, kanske väl det eftersom det är olagligt att vara rasist. ingen utlänsk är mindre värd en någon annan . Säg inte att du har åsikter o snacka inte skit, när du inte har något att komma med egentligen. du har inte förändrats till det bättre precis, som det ser ut helheten. Tråkigt för du verkade vara en söt gullig tjej

2011-03-20 @ 15:54:24
Postat av: hanni

svar: du vågar ju inte stå för vem du är:) men ta det lugnt, jag är inte rasist! Bara för jag umgås med dom så betyder det inte att jag är det! Men en sak jag inte fattar är varför du ska bry dig om jag förändrats dåligt eller inte. Skit samma!

2011-03-20 @ 18:38:04
Postat av: Anonym

jag heter Hannah men har ingen blogg o vet inte om du vill mejla mig precis? haha aja, bra att du inte är det iaf. tycker det är fegt :) men det är ditt liv, ser bara att du förändrats!

2011-03-20 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0